2016. június 26.

J. L. Armentrout - Várok rád

HANGULAT                                MOLY                                         2015

"A 19 éves Avery Morgansten, annak a bizonyos 5 évvel korábbi rettenetes, egész életét megváltoztató Halloween bulinak az emlékei elől menekülve, beiratkozik az otthonától több ezer kilométerre levő főiskolára. Amire azonban soha nem számíthatott volna, hogy éppen az a fiú kezd érdeklődni iránta, aki egyetlen pillanat alatt összetörheti Avery, gondosan felépített jövőjét. Vannak dolgok, amiket meg kell élni… 
Cameron Hamilton 190 centi magas, szikrázóan kék szemű, szívdöglesztő srác, akinek csodálatos képessége van arra, hogy elérje, Avery megint olyasmikre vágyjon, amikről úgy gondolta, hogy régen kiölték belőle. Nagyon nem jó ötlet összejönni vele. Ugyanakkor lehetetlen semmibe venni a feszültséget, amely kettejük között támad, és amely felszínre hozza Avery lényének, addig nem tapasztalt oldalait. Vannak dolgok, amiket nem fojthatunk magunkba… Amikor azonban Avery váratlanul fenyegető e-maileket és telefonhívásokat kezd kapni, már kénytelen szembenézni a múltjával, amit szeretett volna rejtve tartani. Van ugyanis valaki, aki nem engedi, hogy elfelejtse azt a bizonyos éjszakát, amikor minden megváltozott. Vajon sikerül végül feldolgoznia magában, hogy felszínre kerül ez a rettenetes igazság? És Cam mellette áll majd, hogy támogassa? És vannak dolgok, amikért megéri harcolni…"

Nagyon régóta szemezek ezzel a könyvvel, és valószínűleg ez már az ezredik vélemény, amiben ezt mondom, de így van. Aztán egyszer csak nem tudtam dönteni, mit vegyek meg a Könyvhéten, és végül rengeteg vacillálás után erre került a sor. Egyrészt, mert nyílt titok, ki rejtőzik a J. Lynn álnév mögött, aki nem más, mint Jennifer L. Armentrout, a Luxen sorozat sikerszerzője. Mivel azt is imádtam, így biztosan nem lehet rossz ez sem alapon voksoltam végül emellett. 

Most nem valami természetfeletti klánnal állunk szemben, csak egy szimpla egyetemista életébe kukkanthatunk bele. 
Főszereplőnk neve, Avery Morgensten, aki egy nagy trauma után elmenekül a családi fészekből, ha lehet a legtávolabbi egyetemre. Az első napon pedig szó szerint belefut a világegyetem legszexibb pasijába, aki nem más, mint Cameron Hamilton. És nem csak egy órára járnak, hanem kiderül, hogy Cam lett Avery titokzatos szomszéda is. És így próbáljon meg új életet kezdeni, baj nélkül. 
Sokáig csak annyit tudunk, hogy valami történt a lánnyal, így a kíváncsiságunk nem lankad addig, amíg az írónő el nem ejt egy kis információmorzsát, pontosabban egy nevet (Blaine), akinek köze van a titokhoz.
Imádtam, hogy szépen lassan történtek a dolgok, nem rögtön az ágyban kötöttek ki a főszereplőink.
Csavarokkal teli regényt olvashattunk, az biztos. A problémák leginkább Avery miatt voltak, de őszintén, megértem őt. Egyszerűen olvastatja magát, és az ember már csak azt veszi észre, hogy mindjárt az utolsó oldalakhoz ér... És ez velem is így volt.
Vártam is a végét, meg nem is, hiszen akkor nem folytathatom tovább.
És most azt hiszem előállt az az eset, hogy azokról a könyvekről, amik nagyon, de nagyon tetszettek, alig bírunk beszélni épkézláb mondatokban. Bocsánat.
De ez a szó mindent elmond róla:
Ahwwww. 
Mindenkinek AJÁNLOM. És miért? Mert könnyed, romantikus, imádni való és szuperfantasztikus. Az biztos, hogy kedvenccé vált, megvenni pedig nagyon megérte, de nagyon.

Karakterek:
Avery: A folytonos visszautasításával nem értettem egyet. Oh, nagyon nem. Hiszen ő CAMERON HAMILTON! Pontosan, ahogy Jacob és Brit mondta neki. De amúgy rettentően szimpatizáltam vele, mnt Jennifer másik sorozatában lévő főszereplővel, Katyvel is.
Cameron: Szavakhoz sem jutok. Hogy lehet egy ennyire cukin öntelt srác, ennyire megértő, kedves, érzékeny és aranyoooos? Valaki mesélje el nekem, kérlek.
Kedves Szülinapi Ajándékozó!
Kérlek, olyan jó voltam. Ugye mindketten egyetértünk abban, hogy megérdemlek egy Cam Hamiltont? Ugye?
Köszönöm.
Barby

Borító:
Nem is tudom, mit mondjak róla. Egyrészről tetszik, az egész színvilág, ahogy be van állítva, a kis színes kocka a közepén, amiben a cím van. De másrészről pedig a fiú és a lány kapcsolata olyan, mint egy rossz PS mű. A sráccal semmi bajom, de a nő... Olyan távolságtartó, talán kicsit öreg is egy elsős egyetemistához, és nem sugároz valami pozitív személyiséget, míg Averyt én igenis bírtam. Amúgy meg nagyon jó, csak nekem a csajszi nem kóser valamiért...

Összességében: 
Mint azt már a fentiekben is említettem, nagy kedvenccé vált, és ezt a pozíciót tényleg megérdemli. Csak ajánlani tudom mindenkinek, és hajrá az olvasáshoz. Aki pedig eddig szemezett vele, de félt tőle, annak megnyugtatásul mondom, hogy megéri nekikezdeni. 


Oldalszám: 498
Kiadó: Könyvmolyképző

Kedvenc karakter: Cameron Hamilton

Kedvenc idézetem: 

"Az agyam azt üvöltötte, rettenetesen rossz ötlet, de azt mondtam az agyamnak, hogy fogja be, mert szinte soha nem ad jó tanácsokat."

Naná hogy! <3

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése