2016. augusztus 8.

Rock & Metal songs Book Tag

E jeles napon (igen-igen, ma én vagyok a börszdéjgörl) egy kis book taget hoztam nektek. Remélem, tetszeni fog!

Ennek az egész ötletes tagnek a kitalálója nem más, mint Ghotic, akitől eljutott Virághoz, aki pedig kihívott engem, így is jutottam a taghez. Köszönöm Virág a kihívást! :)

1. Black Veil Brides: Goodbye Agony
Egy könyv, amit nehézkesen olvastál és örültél, hogy végre eljött a búcsúzás ideje.

Talán ez nálam John Green - Papírvárosok c. könyve volt. A film tetszett ( a borzalmas befejezését kivéve), de a könyv... Nem is tudom. Sokáig szenvedtem vele, az fix. A karakterek sem nőttek a szívemhez. Nem mondom, hogy borzalmas volt... De számomra eléggé. Bocsánat Green-fanok!

2. Rolling Stones: (I Can't Get No) Satisfaction
Egy könyv, aminek egy szereplőjét se tudtad megszeretni igazán, bármennyire igyekeztél.

Sajnálatos módon ide Jamie McGuire - Gyönyörű megváltását passzolom. Egyszerűen mást vártam. A többi Maddox ellenére Thomas nem lett a szívem csücske, ahogy Liis sem. Nem is tudom... Annyira szeretem Jamie könyveit, de ez nem talált kaput a szívemhez...

3. Marilyn Manson: Tainted Love
Egy könyves páros, akik az adott regény alatt többnyire csak kínlódtak a kapcsolatukban/a kialakuló kapcsolatukban.

Emely és Elyas a Cseresznyepiros nyár kötetekben. Ez leginkább a lány miatt volt, mert nem hitte el a srácnak, hogy megváltozott, vagyis képes megváltozni. Mindig csak a rosszat feltételezte róla, pedig talán nem is volt annyira romlott, mint Hófehérke almája...

4. Avenged Sevenfold: Nightmare
Egy regény, aminek valamelyik főszereplőjének nehéz élete volt, azaz az élete egy „rémálom” volt.

Katja Millay - Nyugalom tengere. Nastyának balesete volt, pontosabban nem is nevezném balesetnek, de rémes érzés, az tuti. Elvesztette az álmát emiatt. Nem beszélt senkihez sok időn keresztül. Aztán mikor mégis... Az biztos, hogy nehéz lehetett az élete, és nem irigyelném tőle.

5. Bon Jovi: Livin' on a prayer
Egy könyv, amit viszonylag hirtelen felindulásból vásároltál meg, komolyabb hezitálás nélkül.

Jojo Moyes - Miután elvesztettelek. Az első kötete nagyon tetszett, bár az sajátként nincs meg. Gondoltam: Van nálam pénz, el kéne költeni. Hova máshova mennék, mint a könyvesboltba ilyenkor? (Bár most annyi minden van a várólistámon, hogy egy ideig még nincs időm beleolvasni....)

6. Bullet For My Valentine: You want a battle? (There's a war)
Egy regény, ahol hosszú ideig elnyomtak egy szereplőt/egy népet, aki/ami később megelégelte ezt a bánásmódot és kiállt magáért/fellázadt. 

Ez mindenképp az Éhezők viadala. Panem lakosai közül minden évben kiválasztottak 24 tinédzsert, akiknek a Kapitólium  (és igazából a kameráknak köszönhetően mindenki) szeme láttára kellett egy arénában egymást legyilkolniuk. De eljött a lázadás. És mindezt meg is értem. 

7. Skillet: Better than drugs  
Kedvenc könyved/könyvsorozatod, amit a szó szoros értelmében imádsz és már fülig ér a szád, ha meglátod a címét vagy egy idézetet belőle.

Ohhoooo. Ez Anna Todd - Miután sorozata lesz, érzem én! Egyszerűen imááááádom. Mindenkinek csak ajánlani tudom, és annyi After-fant csinálok, amennyit csak lehet. (Eddig akiknek ajánlottam, azoknak tetszett, szóval....:)) És az még rátett egy lapáttal, hogy Harry Styles fanfic volt még mielőtt kiadták, szóval Hardin egyenlő Harry... Én meg egyenlő Directioner... Bármi van, bármennyire fáradt is vagyok, meghallom a címét, és ugrálok, mint egy dilis. 

8. Guns 'N Roses: Don't Cry
Egy könyvsorozat, amitől nehezen búcsúztál és sajnálod, hogy nincs több része.

Simone Elkeles - Tökéletes kémia trilógiája. Sajnos ez csak trilógia, és nincs több Fuentes testvér, de én annyira szeretem ezt a három könyvet, miért nem lehet belőle végtelen kötetű sorozaaaat? Én nagyon szeretném. Most olvastam újra, így még mindig a hatása alatt vagyok. Simone, pls write too more PC stories for me. 


Ennyi lett volna mára, ajánlom, hogy hallgassátok meg közben a zenéket is! :) Have a rock time! 

Az én jelöltjeim pedig: Bree, Rex01 (Ha nem baj, hogy állandóan sózok rád :D) és Sam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése