2016. szeptember 17.

30 napos könyvkihívás: 17.

Kedvenc idézeteid a kedvenc könyvedből (sorozatodból)



"– A Szerelmünk lapjai? Neked megvan a Szerelmünk lapjai
 Cam üres tekintettel nézett rám. 
 – Miért baj ez? 
 – Nem, nincsen vele semmi baj. Csak az annyira… csajos. 
 – Éppen eléggé biztos vagyok a saját férfiasságomban és nemi beállítottságomban, hogy őszintén kimondjam, ebben a filmben Ryan Gosling igazi álompasi."
~ Várok rád


"Az agyam azt üvöltötte, rettenetesen rossz ötlet, de azt mondtam az agyamnak, hogy fogja be, mert szinte soha nem ad jó tanácsokat."
~ Várok rád


"– Sakál részeg vagy! 
 – Nem vagyok! 
 Lapos pillantást vetett rám. 
 – Minden részegnek ezek az utolsó szavai, mielőtt pofával lefelé a padlón csattan."
~Várok rád


"– Basszus, Avery! Te tényleg azt hiszed, hogy nem akarlak? – A hangja mély volt, szinte már morgás. – Nincsen a lényednek egyetlen része sem, amit ne akarnék, érted? Rajtad akarok lenni, benned akarok lenni. Meg akarlak kapni a falnál, a kanapén, az ágyadban, az én ágyamban, és minden rohadt helyen, ami csak az eszembe jut. Márpedig hidd el, hogy ha ilyesmiről van szó, akkor az én fantáziám konkrétan kimeríthetetlen!"
~ Várok rád


"Éppen akkor mentem vissza a szobába, amikor Ollie, kezében Raffaellóval, a bejárati ajtó felé indult. 
 – Ezt azért ne! – Letettem a sörömet. 
 – Élj szabadon, kis zöld barátom! – mondta Ollie, és cuppanós csókot nyomott a páncélra. – Fuss!"
~ Bízz bennem

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése