2016. szeptember 29.

30 napos könyvkihívás: 29.

Egy könyv, amit mindenki utál, kivéve te


Bevallom, velem általában a másik véglet szokott előfordulni. A könyvek, amiket mindenki szeret, kivéve én. Vagy legalábbis az emberek nagyon kicsi százaléka. Meg azért is volt nehéz döntésem, mert ugye a könyvmolyos csoportokban, amit már szerintem ezen a blogon már ezredjére említek meg, általában a könyveket imádják, mindig van, akinek tetszik, és igen, általában én vagyok a kritikus, akinek mindig van valami problémája az esete sok százalékában. Ezért hát nem is egy olyan könyvet hoztam, mert szerintem rajtam kívül azért vannak, akik szeretik, de sokan inkább leszólják, mint dicsérik Stephenie művét. Lehet, hogy tényleg elrugaszkodik a valóságtól (elég nagyon), sőt még az eddig fenntartott vámpírhiedelmekkel is ellent mond néhány szempontból, de nekem akkor is tetszett. Az összes része. A filmeket is ezerszer láttam, és bár most megakadtam az Újhold után, de majd mindenképp szeretném folytatni. Lehet, hogy sokan nemtetszéssel élik át az Alkonyat pillanatait, mert mi az, hogy egy vámpír csillog és ilyen nyálas legyen, de néha, ha az embernek olyan hangulata van, akkor is kell egy kis csöpögős, csillogós romantika. Főleg fantasy formájában. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése