2016. november 6.

Könyveim Book Tag

Sziasztok!

Ígértem, hogy mostanában kicsit több Book taggel fogok szolgálni, ezt a szépséget Lillsz oldalán találtam, a Read Between The Lines-on, ezúton is köszönöm neki. 

1. A legrégibb könyv a gyűjteményedben

Régebben nem sok könyvem volt, inkább könyvtárba jártam vagy kölcsönkértem, így nem sok könyvem van arról az időszakról, vagy ha van, akkor lent az öcsémnél, mert már nem nekem valók. Szóval azokat inkább nem is számítanám bele. De most végignézve a polcomon egyből a Harry Potter és a bölcsek köve limitált kötésű kiadásánál állapodik meg a tekintetem. Szerintem az a legrégibb. Még a keresztanyumtól kaptam egyik karácsonyra azzal az állítással, hogy majd megkapom az összeset. Hát azóta is csak ez van meg, de nem baj, majd egyszer... 

2. A legújabb könyv a gyűjteményedben

Bár magamat ismerve nemsokára jön egy újabb csomag, de jelenleg Kylie Scott - Szóló c. könyve a legfiatalabb lakosa a Barby polca nevű cityben. 

3. Egy olcsó könyv

Mondanám nagy humor heroldként, hogy az, amelyiket ajándékba, vagy amelyiket a KMK-nál kapott pecsétjeim eredményeként kaptam, de de őszintén, szerintem a legolcsóbb kapásom molyon volt Tavi Kata - Ballépések c. könyve, amit 500 ft-ért vettem. 

4. Egy drága könyv

Mint tudjuk, egy könyv átlagosan 2999 ft-ba kerül. És egyszer, mikor csak úgy volt egy kis extra pénzem, bementem a könyvesboltba. Ott azonnal a kezembe akadt Jojo Moyes - Miután elvesztettelek c. könyve, és a pénztárcám szerint sajnos, az ára se tudott eltántorítani. Azt 3900.-ért vettem. 

5. Egy könyv, aminek férfi a főszereplője

Jennifer L. Armentrout könyve, a Bízz bennem az első kötet férfi szemszöge, amiben a csodálatos Cam Hamiltonról tudhatunk meg részleteket. Azt még a Könyvhéten kapott kuponnal vettem a barátnőmmel, Nikivel a WestEndi KMK boltban.

6. Egy könyv, aminek nő a főszereplője

Szerintem a polcomon csücsülő könyvek 90%-a megfelelne ennek az elvárásnak, de legyen, akkor választok egyet. Mondjuk  Kiera Cass - Párválasztó-jának főszerepében Amerca Singer, a cserfes, de okos leányzó van.

7. Egy könyv, amit gyorsan befejeztél

Colleen Hoover - Helló, Hamupipőke! c. könyvét azért fejeztem be nagyjából egy óra alatt, mivel rövidebb, mint egy normál könyv. 120 oldalas, de zseniális egyszerűen. Faltam minden sorát és betűjét. 

8. Egy könyv, amit sokáig olvastál

Sajnos az időm a suli mellett nem engedte, hogy hamar végezzek a már fentebb említett Jojo Moyes könyvvel. Így itt is azt említeném meg. Talán egy hétig olvastam, vagy valami ilyesmi.

9. Egy könyv, aminek pocsék a borítója

R. S. Grey - Testcsel c. könyvének a borítója egyáltalán nem az én ízlésvilágom szerint készült. Szerintem a színek nagyon nincsenek összhangban, így eléggé unszimpatikussá vált, de a történet még akkor is zseniális.

10. Egy könyv, aminek gyönyörű a borítója

Tavi Kata - Sulijegyzetek sorozatának a borítóit rendkívül imádom. Zseniálisan vannak megcsinálva, tükrözi a történetet is, egyszerűen imádom. A másik ilyen Maggie Stiefvater - Mercy Falls farkasai trilógia, ami bár árnyékokból áll, egyszerű, de mégis nagyszerű és látványos. 

11. Egy magyar könyv


12. Egy nemzetközi könyv

Jennifer L. Armentrout - Obszidián c. kötete, ami ráadásul Tóth Pepével is dedikáltatva van. Azt kell mondanom, megérte az a 3 órás várakozás a WestEndben, ugyanis az a pár szó, amit vele beszélhettem, mindent megér. 

13. Egy vékony könyv

A már kicsivel fentebb említett Colleen Hoover könyv talán a legvékonyabb könyvem, de emellett nem egy vastag Kelly Oram - Szívzűrterápia strébereknek c. műve.

14. Egy vastag könyv

Szurovecz Kitti - Gyémántfiú és Anna Todd - Miután sorozatának 3. része vetekszik egymásért ezért a címért. 

15. Egy fikció

Anna Banks - Poszeidón. (És az egész trilógia.) Emlékszem, az első könyvfesztiválomon vettem, amikor 1+1 akció volt a kiadónál, így gondoltam, why not. 

16. Egy nemfikció 

K. A. Tucker - Tíz apró lélegzet c. könyve, amit barátnőmmel, Brigivel vettem, mikor akció volt a Sugárban. És hát na, nem mehettem el üres kézzel emellett..

17. Egy nagyon-nagyon romantikus könyv

Jojo Moyes - Mielőtt megismertelek c. könyve. Imádom, és olyan aranyos. Egyszer már olvastam, mikor megvettem molyon, azt hiszem, lassan itt az ideje újra a kezembe vennem...

18. Egy izgalmas akció vagy krimi

Sajna nem nagyon tartalmaz ilyen témában semmit a könyvespolcom. Én olyan... romantikus alkat vagyok.

19. Egy könyv, ami megnevettetett

Emlékszem, hogy Rachel Hawkins - Megbűvölve (Hex Hall 3.) c. könyvén rengeteget nevettem. Bár azt már nem tudom megmondani, hogy min, de imádom. 

20. Egy könyv, ami megsiratott 

Ez egyértelműen Lisa De Jong - Amikor esik... műve, ami egyszerűen annyira szívhez szóló. És már ezt is olvastam azelőtt, hogy megvettem volna, de ez nem volt kérdéses, kellett a polcomra és kész. 

Az én kihívottam pedig: Brynn Hastings 

Ennyi lett volna mára, remélem, egy kicsit megismerhettetek belőlem és a polcomból valamennyit.

Sok-sok puszi és kitartást a holnapi sulihoz:
Barby


2 megjegyzés:

  1. Látom végül sikerült megoldani a 15-16. pontot :D Kawaii poszt lett, kívánok még jó sok polclakót ^^

    Puszi,
    Virág :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valahogy... xd :D Köszönöm, szívem, én is kívánok :D :3
      Neked is <3

      Törlés