2016. november 28.

The Ultimate Book Tag

Köszönöm szépen @Pillecukorkám és @Nikol24 nevű molyos felhasználóknak a kihívást valamint Samantha Greynek a Sam's blogtól, akiknek a válaszait ide, ide és ide kattintva olvashatjátok el. 

1. Nem szoktál "tengeri beteg" lenni a kocsiban való olvasástól?

Egy idő után megfájdul a fejem tőle, így alapvetően nem szeretek kocsiban olvasni, ennek ellenére hosszabb utakon már előfordult, hogy ez egy cseppet sem érdekelt, és inkább folytattam a regényemet. A kocsiban inkább szeretek zenét hallgatni és közben aludni és/vagy nézni kifele az ablakon. 

2. Melyik író stílusa tetszik a legjobban, és miért?

Ez egy nagyon gonosz kérdés, ugyanis sok írónak a stílusa megtetszett már az utóbbi időben, így nehéz csak egyet felidézni azok közül. Jamie McGuire-nek imádom alapjáraton az irományait ezzel együtt a stílusát is. Olyan könnyed, fiatalos. Ha pedig magyart kell említeni, akkor Leiner Laura neve hangzana el, mivel szerintem a fent említett két tulajdonság mellett ő még rettentő humoros és ötletes. Imádom a sorait olvasni. Nem az az alpári, perverz humor, hanem sokszor helyzetet vagy szimplán őrületesen vicces párbeszédeket tud alkotni. 

3. Harry Potter vagy Alkonyat?

Mindkettőnek régebben voltam rajongója, de azt hiszem, hogy ezeket mind másért szeretem. Ha inkább romantikusra vágyom, akkor Alkonyat, ha kalandra, akkor Harry Potter. De emlékszem még arra a korszakomra, mikor oda meg vissza voltam értük...

4. Van könyves táskád?

Nincs, bármibe tudok könyveket vinni. :D

5. Meg szoktad szagolni a könyveket?

Hát.. Én nem szeretem az új könyv szagát, szóval nem. (Köveket le pls.)

6. Melyik könyved imádtad, amíg olvasta, de aztán rájöttél, hogy, hogy mégsem annyira jó?

Szent Johanna Gimi. Imádtam olvasni, többször is megtettem, de pár évvel később belegondolva a mondani valójába rájöttem, hogy nem épp egy pozitív példa, mikor a lúzer vs. menő témával ennyire egyet ért a írónő.

7. Vannak vicces könyves történeteid gyerekkorodból?

Emlékeszem, egyszer volt egy zongorás könyvem, annak a billentyűit összekentem popsikrémmel, aztán terminátor módjára kitéptem a helyéről. Aztán nézzünk most meg... Tisztára könyvszerető életmódot élek.

8. Melyik a legvékonyabb könyv a polcodon?

Colleen Hoover - Finding Cinderella - Helló, Hamupipőke!

9. Melyik a legvastagabb könyv a könyvespolcodon?

Szurovecz Kitti Gyémántfiúja vetekszik Anna Todd Miután sorozatának harmadik részével, a Miután elbuktunkkal. 

Ennyi lettem volna, az én kihívottjaim pedig nem máoks, mint Łexa és Bogi.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése