2016. július 5.

Bookworm Book Tag

Köszönöm Bree-nek a kihívást, ezen a linken az ő válaszait is elolvashatjátok. 
Sőt, ha megtetszett a Tag, töltsétek ki ti is! 

Emlékszel, hogyan szeretted meg az olvasást?

Őszintén? Nem nagyon. Egyszer csak azt vettem észre, hogy le se bírom tenni a könyveket, a könyvtáros néni ismer, és könyvespolcot szereltettem magamnak apával. Azt tudom, hogy a Rubinvörös az egyik első kedvencem volt, mikor hivatalosan is Könyvmoly lettem. 

Általában hol olvasol?

Ez változó. Általában otthon a babzsákhotelembe, vagy ha jó idő van, kiülök a hintaágyba a kertbe. Buszon kevésbé szeretek, akkor inkább zenét hallgatok, de nem egyszer volt már, hogy rettentő jó volt a könyv, így akkor sem tudtam letenni. Na meg órán. Hehe. De nem tehetek róla, hogy unalmas a rajz/töri/ének/ofői óra... 

Egyszerre szigorúan egy könyvet olvasol, vagy több is jöhet egyidejűleg?

Egynek szoktam általában nekikezdeni. Sőt, inkább az esetek 99,9%-ában. Így talán jobban bele tudok mélyülni a történetbe ahelyett, hogy többe helyezkednék el. 
Szóval én az egyszerre csak egyet elvet vallom.

Melyik a kedvenc műfajod?

Romantikus. 

Van olyan műfaj, amit a világért sem olvasnál?

Horror, anti-romantikus. :D

Van kedvenc könyved?

Vanni van, de nem egy. Egyet nem tudnék kiemelni a sok-sok-sok közül, így inkább nem is teszem meg.

Melyik a leghosszabb könyv, amit valaha olvastál?

Harry Potter és a Főnix rendje. Az több, mint 750 oldalas. 

Könyvtári vagy saját (vásárolt) könyveket szereted jobban?

Imádom mindkettőt. De ha választani kell, akkor melyik könyvmoly nem azt választaná, hogy saját könyvek forever? Olyan jó nézni már csak azt is, hogy ott van a polcon.

Jelenleg mit olvasol?

Most fejeztem be a Mara Dyer eszmélését, szóval jelenleg semmit. 

Hol veszed a könyveidet?

Én a Librihez szoktam hozzá, onnan szoktam elő is rendelni, már évek óta van törzsvásárlói kártyám is hozzá, meg az van a legközelebb hozzánk. De most rákaptam a Könyvmolyképző boltjára. Igazából, ha őszinte akarok venni, leginkább a Könyvhéten/Könyvfesztiválon vettem az utóbbi időben a könyveimet.

Előrendeltél már valaha könyvet?

Már kétszer is volt szerencsém ehhez a becses cselekedethez. 

Hány könyvet veszel havonta?

Ez változó. Nem minden hónapban veszek könyvet, de ha veszek, akkor akár 3-at vagy többet egyszerre. 

Mit gondolsz az antikvár könyvekről?

Sajnos az már nem az én világom, de a nagyszüleim nagyon gyűjtötték őket, így sokszor találkozom olyan könyvekkel. Bár nem olvasom. 

Egymás mellett tartod a már elolvasott és a még olvasásra váró könyveidet?

Két külön kupacba szoktam tenni a könyvtári könyveket ennek megfelelően, de a saját könyveim egy polcon vannak, szóval ott nem ez a helyzet. 

Az összes könyvet el akarod olvasni, ami a magánkönyvtáradban van?

Igyekszem.

Mit csinálsz azokkal a könyvekkel, amik a polcodon sorakoznak, de tudod, soha az életben nem olvasod el őket még egyszer?


Hát... Megpróbálom kihasználni a moly.hu adottságát, és más molyokkal cserélek.

Adományoztál már könyvet?

Még nem, de remélem, egyszer sor kerül arra is, hiszen tudom, mekkora öröm kapni egy könyvet. 

Volt már könyvstopod? 

Ihlethiány az olvasásra? Néha előfordul, mikor befejezek egy jó könyvet, és akkor arra gondolok, hogy most nem tudnék újba belekezdeni...

Mit gondolsz, szerinted túl sok könyved van?

Nem lehet soha túl sok könyvem. Olyan nem létezik. :D 

Ennyi kérdés lett volna mára, és akit ki szeretnék hívni az nem más, mint...
Virág, a Never Let Me Go c. könyves blog írója. 
RexFan01, az Egy Rex-Rajongó Blogja c. blog szerkesztője. 
és Sam, a Sam's blog vezetője :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése