2017. április 28.

Barby második könyvfesztiválja - 2017 + Nyereményjáték

Azt hiszem, én már a tavalyi esemény óta vártam ezt a négy napot. Barátnőimmel elkezdtük szervezni, ki mikor jön, és végül Ági (a.k.a. Samantha Gray), a Sam's blogról ismert bloggertársnőm töltötte nálunk a hétvégét emiatt. Mivel ő kollegista jó messze tőlem, ezért még pénteken meg kellett várnom, míg befut a szerelvénye, nem töltöttem restül az időt, bementem addig is a fesztre. Itt kezdődött a nagy, boldog hétvégém. (Meg ott, hogy elmaradt az utolsó két órám. Hejjejj.) Rögtön Annához futottam, akit a Lap lap után c. oldalról ismerhettek, és vele töltöttem a péntek délutánomat meg a Fumax kiadó társaságában. De nem, akkor még nem vettem semmit, ellenben szerencsére sok kiadót megismertem, a munkatársaikat is, és rögtön három recenziós példánnyal térhettem haza. Innen is köszönet a kiadóknak! Ráadásul Vivien Holloway írónőt is megismerhettem, és az újonnan szerzett példányomat dedikálta is nekem ott helyben. 
Másnap két barátnőmmel, a tavalyi partneremmel, Marcsival és a könyvmolyos csoportból megismert Vikivel találkoztunk Ágival. Az első úticélunkhoz a hasunk irányított, beültünk reggelizni, aztán már hívogattak is a könyvek. Amint beléptünk a Millenárisra, megláttuk azt a mérhetetlen embertömeget. Én pedig néztem a hatalmas táskámra, ami tele volt könyvekkel, pedig még akkor nem is vettem újakat. Egyszerűen a dedikálni vágyó példányok csücsültek a mélyén meg pár kölcsönadott és akkor visszakapott könyvek. Rendes könyvmolyként összeírtam a programokat, amikre szívesen mennék, és persze a facebook eseményeket is jelezte a net, hogy egy óra múlva kezdődnek.

Dedikált könyveim:)
Spirit Blissnél kezdtem a sort, aki dedikálta nekem A Szem első kötetét, a Reményfosztottakat, és mellé kaptam egy csudiszép dedikált könyvjelzőt is. Holló-Vaskó Péter (elterjedtebben: A. M. Aranth) is volt olyan aranyos, és soron kívül írt valami szépet az Oculus példányomba, ráadásul egy cuki pamutkacsát is kaptam, hát nem aranyos? Két dedikálás között viszont beültünk a lányokkal a LOL könyvesek által szervezett piknikre, ahol bezsebeltem néhány új és régi könyvjelzőt, de hát azokból sosem elég. Ellátogattunk az Árnyvadász találkozóra, ahol Rácz-Stefán Tibivel beszélgethettünk, bár a téma, mikor mi odaértünk már kevésbé voltak a shadowhunterök, inkább az író nemsokára megjelenő könyve, nembaj, igazából az is érdekes volt. Így Ági tudta dedikáltatni vele a barátnőjének szánt Túl szép egy példányát. Belehallgattunk a Blogturné Klub találkozójába is, ahol a tagok válaszoltak szívesen kérdésekre, de mivel Szabó Tünde dedikálása kezdődött, így átverekedtük magunkat a tömegen, és nagy nehezen a verőfényes napsütésről a Ciceró kiadó standjánál találtuk magunkat, ahol szintén Ági dedikáltatott, méghozzá a Balla Adrienn sorozat első kötetét. Végül, de nem utolsó sorban beálltunk a Szurovecz Kittihez tartó hosszú sorba, aki beleírt valami szépet a Hópelyhek a válladon könyvembe és a Gyémántfiúmba, ami még egy korábbi munkája. Ráadásul megajándékozott minket egy kis extrasággal a hamarosan érkező könyvéből, ami mellesleg nagyon jónak ígérkezik a prológus alapján. Még elvoltunk egy kicsit, találkoztunk közben a molyon @Csakegyolvasólányként található, amúgy Beának hívandó kedves leányzóval és Laurával az Ana blogja vezetőjével, aztán már záróra felé közeledett az idő, így el kellett hagynunk a törzshelyünket, és lassan hazacammogtunk Ágival mindketten két-két új szerzeménnyel. Még este megnéztünk egy részt a 13 Reasons Why című sorozatból, Honfoglalóztunk egyet, aztán vártuk a másnapot.
Emese és én, Barby Thor trónján és Ági a szerelmével, Amcsikapcsival
Vasárnap csak délután mentünk vissza a Millenárisra, délelőtt még lustultunk, újra elfoglaltuk Magyarországot a játékban, és közben jött egy nyereményről hír nekem. Hát kiugrottam a bőrömből örömömben, szegény Ági szívinfarktusra panaszkodott. Ha már arra mentünk, be kellett térnünk az Árkádba megnézni a Bosszúállókat, mert hát muszáj volt velük fotózkodnunk. Hamar a könyvfeszten találtuk magunkat újból, ahol találkoztunk Emesével, bloggerek között Maffiaként ismert leányzóval, aki jött elkölteni a fizuját, én meg segítettem benne. #szeretésvan. Egyből egy fiatal lány dedikálására mentünk, akinek a könyve az idei Aranymosás pályázatot nyerte meg, én pedig nemrég olvashattam a könyvét, aki nem más, mint Csendes Nóra, aki írt pár kedves szót a Zápor utca kötetembe meg Emese újonnan szerzett példányába is, de siettünk át egy másik standhoz, ahol egy időben zajlott egy másik dedikálás is, méghozzá Hajdú-Antal Zsuzsanna, a Léggömbök szerzője írt néhány sort a könyvembe, ráadásul aranyosan készült is egy kis beleolvasóval a fenti könyvnek a folytatásából, így volt mit olvasnom a metrón hazafele menet, és már rettenetesen várom annak is a megjelenését. Egy kis időt még eltöltöttünk a Millenáris füvén Emesével, persze röhögéssel teli, megnéztük a szerzeményeit, sikeresen összefutottunk Vivien Holloway-jel, aki kedvesen dedikálta barátosnémnak az újonnan vett könyveit, és találkoztunk még egyszer Tijával, a LOL-os piknik egyik szervezőjével, de aztán el kellett hagynunk a terepet, mert bevallom, csodaszép időtöltés volt ennyi moly és könyv között tölteni ezt a hétvégét, mégis egy kicsit kifárasztott. Így mint minden jónak az életben, egyszer ez az esemény is véget kellett, hogy érjen, de azért szerintem sokak szívéből szólok ezzel a mondatommal: Várjuk a 25. Budapesti Nemzetközi Könyvfesztivált.

Könyvfeszt szüleménye
Összesítve az újonnan szerzett könyveim:

Három új recenziós példánnyal tértem haza, amelyeket köszönök a Fumax és a Főnix könyvműhely kiadóknak!
- Vivien Holloway - Mesterkulcs
- Anthony Ryan - Az ébredő erő
- Sebastien De Castiell - Az áruló pengéje

Egy ajándék könyvet kaptam szintén a Fumax kiadótól.
- John Boland - Magyarországról szeretettel

És végül, de nem utolsó sorban a Könyvmolyképző kiadó új megjelenései közül kettőt örökbe is fogadtam.
- Colleen Hoover - Egy nap talán
- Penelope Ward - Legdrágább mostohabátyám

A képen pedig egy füzetecske lapul, amelyet Hajdú-Antal Zsuzsanna írónőtől kaptam a dedikálás alkalmával, ebben rejtőzik a Léggömbök folytatásának prológusa és első fejezete.

A bejegyzés lezárásaként egy nyereményjátékot hoztam, aminek keretében kisorsolnék 5 kis I love books feliratú medálkát, amit köszönök drága Annának és a Könyvmolyképző kiadónak. 
Ha meg szeretnéd nyerni ezeknek a csodaszép darabok egyikét, nincs más dolgot, mint...

- Lájkolni a Kitablar facebook oldalát, ha még nem tetted meg
- És ha mindez megvan, jelezd itt egy kommentben a nyerési szándékod egy e-mail címmel
- A nyerteseket mint eddig is, most is értesíteni fogom a megadott e-mail címen, így feliratkozni nem kötelező, de ha szeretsz olvasni és könyves értékeléseket nyomon követni, akkor szívesen veszem :)

Jelentkezési határidő: 2017. május 12. (23:59)
Sorsolás: 2017. május 13. 

A nyertesek nevei kikerülnek a facebook oldalamra is, azon is lehet értesülni az eredményről. A sorolás jó szokásomhoz híven a papírfecik+kalap verzióval történik.

A nyerteseknek 72 órájuk van arra, hogy az e-mailemre válaszoljanak, ha ez nem történik meg, a darabot újrasorsolom. Sajnos ezen a játékon csak magyarországi molyok vehetnek részt, külföldre nem tudok postázni. 

Sok sikert mindenkinek, és akinek van hozzám hasonló kis története, azt szívesen elolvasom!
Puszi:
Barby

48 megjegyzés:

  1. Szia Drága Barbym *.* ❤
    Hozom az email címemet: bettina.szombati@gmail.com
    Követni meg követlek, tudod jól, mindenhol! :*
    Pusziiiii
    @Niitaa

    VálaszTörlés
  2. Szia Barby!

    Lájkoltam a Kitablar facebook oldalát, és jó lenne megnyerni ezt a meseszép medált.😊 Természetesen itt az e-mail címem is: editjenei97@gmail.com.

    VálaszTörlés
  3. Szia, eddig is követtelek, nagyon szeretem a blogodat. Itt az e-mail címem: kovacsszandika508@gmail.com

    VálaszTörlés
  4. Szia Barby! :)
    Blogon követtelek, most már facebook-on is. :) e-mail címem: eszter.smidhoffer.95@gmail.com
    Nagyon klassz lenne megnyerni, mesések a medálok! <3

    VálaszTörlés
  5. Szia. Már egy ideje olvasom a bejegyzéseidet és természetesen az oldaladat is már lájkoltam korábban �� E-mail címem: pal.dori10@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia!! Lájk már egy ideje megvan ^^ nagyon szívesen nyernék egy ilyen medált! Nagyon tetszik :) email címem: reta_09@hotmail.com
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Likeoltam az oldalt, és szeretném megnyerni.:) Az e-mail címem: szanditm@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Likolva az oldal.
    Az e-mail cìmem: morovnyan.m@gmail.com

    VálaszTörlés
  9. szia most találtam rád a facen és bevallom leragadtam az oldaladon és csak olvasok olvasok olvasok :D plusz igencsak tatszeik a borítoképed is :D ugyhogy lájkoltam követem és falom a soraid :) szép napot kívánok Angel e-mail cimem ha olyan szerencsés lennék hogy nekem is jutt egy medál: n.nicolett@freemail.hu

    VálaszTörlés
  10. Szia!
    Jelentkezni szeretnék a nyereményjátékra, e-mail címem: nagyantonia1@gmail.com

    VálaszTörlés
  11. Szia ��
    Az e-mail címem:gy.nora2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  12. Sziaa!❤️
    Bar nekem mar van hasonlo medalom, szivesen jelentkezek a nyeremenyjatekra, hiszen ha benne vagyok a szerencsesek kozott (nagy duzzogva, de) ujra talalkoznunk kell, hogy atvehessem❤️
    Az oldaladat mar regen lajkoltam, of course, a kedvenc bejegyzesem toled ujonnan meg ez lett, mert nagyon jol esett visszaolvasni annak a csodas hetvegenek az esemenyeit. ^^ O, es ide is fel vagyok iratkozva, termeszetesen. :)

    kaliczagi2001@gmail.com

    Puszi,
    Sam

    VálaszTörlés
  13. Szia, eddig is követtelek, a Kitablar facebook oldalát is, nagyon szeretem a blogodat. Nagyon szívesen nyernék egy ilyen medált! Az e-mail címem: gondos.zsuzs@yahoo.com

    VálaszTörlés
  14. Kedves Barbi! Köszönöm a lehetőséget. Egy ilyen medált szívesen elfogadnék. E-mail címem: kovacsmesi92@gmail.com
    Üdv: Mesi

    VálaszTörlés
  15. Szia! Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra. :) Az e-mail címem: dork.pal32@gmail.com

    VálaszTörlés
  16. Szia! :)
    Szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra :)
    E-mail: fan.pentatonix1@gmail.com

    VálaszTörlés
  17. oké, oké, hogy te ennyi recit kaptál, meg minden, de neked nincs kmk-tól lopott alkoholosfilc kupakod, chhh.

    VálaszTörlés
  18. Szia én már rég likeoltam az oldalt:3 Köszönöm a lehetőséget!! <3 vivienblogger13@gmail.com

    VálaszTörlés
  19. Szia!
    Ma találtam rá az oldaladra és nagyon tetszik!:) Jó volt olvasni a beszámolódat, én idén sajnos nem tudtam részt venni a könyvfeszten, ezért is szeretnék jelentkezni a nyereményjátékra.
    E-mail: koskocsak.nikolett@gmail.com

    VálaszTörlés
  20. Szia!
    Nagyon tetszenek a nyeremény medálok.
    Korábban feliratkoztam itt és a facebook oldalt is like-oltam.
    E-mail:katalin.szell@freemail.hu

    VálaszTörlés
  21. Szia! :)
    Most találtam rád és az oldaladra és mondhatom egyből megtetszett. Sokszor vagyok úgy, hogy nem tudom eldönteni elolvassak e egy könyvet amit éppen találok, de a te oldalad nagyon sokat segít annak eldöntésében, így csak annyit tudok mondani, hogy köszönöm :)
    E-mail címem: kitti201995@gmail.com

    VálaszTörlés
  22. Sziaa drága :)
    Követlek mindenhol, köszi a játékot :) *.*
    brigitta.perger@gmail.com
    puszaa *.*

    VálaszTörlés
  23. Szia! :)
    Jelzem a nyerési szándékomat, e-mail címem: fozocsenge@gmail.com

    VálaszTörlés
  24. Szia :) lájkoltam az oldalt még régebben, mindenhol követlek. auxeli66@gmail.com
    Köszi a lehetőséget

    VálaszTörlés
  25. Szia! Én is lájkoltam az oldalt. E-mail címem:rekka9@gmail.com

    VálaszTörlés
  26. Heyy Babe! Nos, remélem egyszer együtt megyünk a könyvfesztre.
    Love, Becky. vargarebeka2@gmail.com

    VálaszTörlés
  27. Lájkoltam a face-oldalt :) Nagyon örülnék a medálkának :)
    ntoti1995@gmail.com
    Jó olvasást az új szerzeményekhez! :)

    VálaszTörlés
  28. Szia BaBarby,lájkoltam a facebook oldalt.E-mail címem:zsuzsannaknab134@gmail.com
    Jó olvasást!

    VálaszTörlés
  29. Ment a like :) köszi a játékot :)
    zsebiboszi@gmail.com

    VálaszTörlés
  30. Sziaa Drága parabataiom!
    Lájkoltam a facebook oldalad (ez nem is volt kérdés xd) <3
    Email címem: rez.dorinka@gmail.com

    VálaszTörlés
  31. Szia, már régen lájkoltam az oldalad :)
    Az email címem:andicica1993@gmail.com
    Köszönöm szépen a lehetőséget :)

    VálaszTörlés
  32. Szia! :)
    Köszönöm a lehetőséget!
    Az e-mail címem: qpetra12@gmail.com
    Like is ment, természetesen!

    VálaszTörlés
  33. Szia❤
    Lájkoltam az oldalad😄
    E-mail címem: t.nikolett@freemail.hu

    VálaszTörlés
  34. Szia😊 Lájkoltam az oldalt!☺
    E-mail címem: tothancsii03@gmail.com 😉

    VálaszTörlés
  35. Szia,lájkoltam az oldalt Bakó Naomi néven.Az emailem:bako.naomi12@gmail.com
    Köszi

    VálaszTörlés
  36. Szia, lájkoltam az oldalt Krisztina Balogh néven.
    E-mail cím: kryszty.krisztina@gmail.com

    VálaszTörlés
  37. Juhuuu, drága sis', jövök én is <3 Ottvagyok mindenhol, tudod, megtalálsz :D ;)
    xoxo
    Your Malec sis' <3

    VálaszTörlés
  38. Szia,lájkoltam az oldaladat.Árva Gábor néven.
    Email cím:buksi0319@gmail.com

    VálaszTörlés
  39. Szia, likeoltam az oldalt, Vivi Bálint néven!:) Email: vivibalint2002@gmail.com

    VálaszTörlés
  40. Szia drága!
    Olyan édesek azok a kis szívecskék *o*
    Mer ci névvel van lájkolva a Facebook oldalad :)
    Email címem: merci.mandms@gmail.com
    Köszönöm a lehetőséget! :))

    VálaszTörlés
  41. szia, nagyon szépek, nagyon szeretném egyiküket :3 e-mail címem: nitucee9614@hotmail.hu

    VálaszTörlés
  42. Na, akkor így határidő előtt én is jelentkeznék, mert egyszerűen olyan gyönyörűek azok a medálok. :3 <3
    balogh.fanni13@gmail.com

    VálaszTörlés
  43. Nagy szépek a medálok, a feltételek teljesítve, bízom a szerencsében :) e-mail címem: evathediva0419@gmail.com
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  44. Nagyon cukik a medalok. Koszonom a lehetoseget.:)):))
    meteorita@freemail.hu

    VálaszTörlés
  45. Szia,lájkoltam az oldaladat. :-) :-) :-)
    Email cím:zsuzskatudja@gmail.com

    Jó éjt
    Tudja Zsuzsa

    VálaszTörlés
  46. Szia! Lájkoltam az oldalad! Csak így tovább :)
    Ha még lehet szeretnék én is nyerni: e-mail címem: klokkancs@vipmail.hu

    Köszönöm a lehetőséget!

    Bianka

    VálaszTörlés
  47. Szia! Mikor derül ki, hogy ki nyert? ;)

    VálaszTörlés